#felmérés

A dolgozó fiatalok között tízből nyolcan számítanak arra, hogy a következő időszakban magasabb bért kapnak. Ugyanakkor tízből majdnem hatan, azaz az…

Az Egészségügyi Világszervezet legfrissebb jelentésében a kamaszkorú gyerekek online jelenlétét vizsgálta 44 országban. A helyzet nem túl biztató:…

A magyar fiatalok számára a pénzügyi függetlenség számít a legnagyobb hosszú távú sikernek - ez derült ki az OTP Bank Junior üzletága által végzett…

A magyarok kevesebb mint harmada érzi magát anyagilag felkészültnek a várható hosszabb életre, szemben a három évvel ezelőtt mért 41 százalékkal –…

Egyre többeknek marad meg a hó végére valamekkora összeg a jövedelmükből, mind kevesebben kényszerülnek arra, hogy kölcsönt kérjenek családtagjaiktól…

A magas hozzáadott értékű munkákhoz többnyire nélkülözhetetlen a digitális felkészültség, tehát ezen is múlik a gazdasági felzárkózás - közölte az…

Változott a munkavállalók és a munkaadók hozzáállása az otthoni munkavégzéshez az utóbbi időszakban a Profession.hu állásportál felmérése szerint.…

Tízből kilenc gyerek rendszeresen hallgat zenét egy felmérés szerint. A ProArt-Szövetség a Szerzői Jogokért zeneipari jelentéséből kiderült, hogy a…

Tavaly minden ötödik magyar vállalatot utolért a kiberbűnözés. A zsarolóvírussal megtámadott cégek több mint fele saját adatmentési módszereket…

Leveszik a cipőjüket a magyarok, ha vendégségben vannak, de csínján bánnak az ajándékozással – mutat rá az Opinio piackutató reprezentatív felmérése…

A magyar cégek 20 százaléka már alkalmaz, 18 százaléka pedig két éven belül tervez bevezetni mesterséges intelligencián (MI) alapuló megoldásokat, 29…

A Cornell Egyetem kutatása rámutat, hogy a pénzügyi stressz hatására a párok gyakran kerülik a problémák megbeszélését, mivel attól tartanak, hogy ez…

A 20-29 éves magyar fiatalok több mint fele (56%-a) szüleivel él. Ez a ráta meghaladja a világ fejlettebb országait tömörítő Gazdasági Együttműködési…

Vegyes képet mutat a bevételek alakulása a 30-59 éves korosztályban Magyarországon. Egy friss felmérés alapján a válaszadók 52 százaléka növekedésről…

Egyre tudatosabb a vevők, akikre már kevésbé hatnak a hagyományos vásárlásösztönző reklámok, a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak a követőik…

Minden jog fenntartva! © KANIZSA MÉDIAHÁZ Nonprofit Kft.