A bombázó szárnyán egyensúlyozott – Utazhatnánk a naprendszerben…

facebook megosztás

Mindenkinek küldetése van, állítja Tóth László nyugdíjas üzemmérnök, ufókutató. Erre ő akkor talált rá, amikor gyermekkorában, a II. világháborúban lelőtt amerikai bombázó szárnyán egyensúlyozott a kertjükben.



Tóth László: Kőbe vésett űrjárműveik ma templomok… (Fotó: Bakonyi Erzsébet)

Az egykori NB-I-es pécsi Urán Úszóklub oszlopos tagja ma sem hagyott fel ezzel a sportággal. Tavaly 12 ezer úszó között részt vett Budapesten a szenior úszó világbajnokságon. Szombaton és vasárnap délutánonként a zalakarosi termálfürdőben lehet vele találkozni, hol a víz alatt, vagy úszás, tornázás közben. De semmi pénzért sem hagyná ki a Kanizsa Salsa Egyesület csütörtöki táncos összejöveteleit sem. S mindeközben arra törekszik a 73 éves mérnök, hogy a találmánya szabadalmaztatásához mecénásokat keressen, vagy egyenesen az USA-ban élő, rakétákat építő tudományos forradalmárhoz, Elon Muskhoz forduljon, aki sajátos marketingfogásként az autóját fellőtte az űrbe.

A súlytalanság állapotát ugyan még nem érzékelte, de Gagarin űrutazása kitörölhetetlenül megérintette a szívét-lelkét, azóta gyűjti, rendszerezi a repüléssel kapcsolatos cikkeket. A kozmikus civilizációkról, konferenciákról, ufókról a 70-es években érkező hírek továbblendítették gondolatait a világűr felé.



Mars a Marsra…! (Fotó: Science)

– Írtam levelet Erik von Dänikennek, az ufó elméletéről világhírűvé vált írónak, aki 1975-ben meghívott Zürichbe egy konferenciára, s rá egy évre már Crikvenicán, a paleoasztronautika témakörben rendezett konferencia egyik előadója voltam. Az ufó témakört is érintve a program azt a kérdéskört boncolgatta, hogy az ókori időkben járhattak-e kozmikus civilizációk a földön.

Őrzi a bécsi, müncheni világkonferenciák előadásainak dokumentumait, programfüzeteit, amelyeken járt, s nem kevés a kiadványokban, magazinokban megjelent írásainak a száma sem. Vezetésével 1990-ben megalakult a Kanizsa Ufó Klub, ami később, az ufókérdés újdonságerejének elvesztésével megszűnt. Az ufó hírekről azonban folyamatosan tájékozódik, és látogatja az évente két alkalommal megrendezett ufó-konferenciákat Budapesten, ahol olyan résztvevővel is találkozott, akit elvittek a földönkívüliek.

Lakása nappalijában a hindu templom, a 80 méter magas Kandárija Mahadéva, általa készített kicsinyített makettje várakozik. Ezek a VIMANÁK a hajdani űrhajós hindu istenek repülő szerkezetei voltak. Erről számos hindu ókori szent irat is tudósít.

– Rájöttem arra, hogyan működhetett és egy úgynevezett belső erő által hogyan repülhetett az űrben. Szerintem ennek a fizikája és a matematikája a jelenlegi űrkutatásunk előtt jár, mert ezeknél nincs óriási lángcsóva, tehát nem úgy repül, hogy van egy oxidálószer és egy tüzelőanyag, amit ha egyesítesz óriási hővel, elég s a fúvókákon kiáramlik, és így akció-reakció erő ébred. Nem ezen az elven működik, hanem egészen másképp, egy belső erőt lehet gerjeszteni. A hindu templomoknak matematikai és fizikai értelemben üzeneteik vannak, amelyek megfejthetők, és ősi, a mainál magasabb színvonalú civilizációk létét bizonyítják, amelyek tagjai űrutazók voltak. Kőbe vésett űrjárműveik ma templomok és lemásolhatók. Nyomdokaikba lépve meghódíthatjuk a naprendszer bolygóit.

Tóth László nem űrhajót épít, csak bemutat egy döbbenetes lehetőséget.

– Az űrkutatásnak nagyon nagy a számlája, én viszont ezt teljesen meg tudnám változtatni, és 5 éven belül indulhatnánk a Marsra. Az utazás nem 8 hónapig, hanem pár hétig tartana csak. Ezzel a technikával a naprendszer széléig tudnánk elmenni, tovább már nem. A csillagokhoz még jobb technika kellene, mert ott már fényévekben mérik a távolságot, a legközelebbi csillag 4-5 fényévnyire van tőlünk. A naprendszer elérhető bolygóin, illetve azok holdjain, amelyekre le lehetne szállni, támaszpontok építését teszi lehetővé – magyarázza a forradalmian új teóriáját a mérnök.

Bakonyi Erzsébet

Minden jog fenntartva! © KANIZSA MÉDIAHÁZ Nonprofit Kft.