Aki nem jelenik meg tudatosan a piacon, az könnyen háttérbe szorul

facebook megosztás

A látható vállalkozó – énmárkaépítés és ügyfélszerzés a gyakorlatban címmel várta az érintetteket csütörtökön a Zala Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara. Ahogy az előadáson elhangzott, a mai üzleti környezetben a verseny már nem csupán a termékekről és a szolgáltatásokról szól, hanem arról is, mennyire tud a vállalkozó bizalmat és hitelességet közvetíteni.

A láthatóság ma már stratégiai tényező, aki nem jelenik meg tudatosan a piacon, az könnyen háttérbe szorul – mondta előadása kezdetén Dallos Zoltán.

- Minden cégnek más a stratégiája, az nagyon fontos, hogy nincs egy egységes recept, ami mindenkinek jó. Mindenkinek meg kell találni, hogy mi az ő fő erőssége, mi a komfortos felület neki, de azért vannak általános érvényű igazságok. Az, hogy mi szeretjük-e a közösségi médiát, vagy sem, az mellékes. Azt kell néznünk, hogy a vevőink hol vannak, és hol találjuk meg a leendő partnereket – árulta el Dallos Zoltán, a DLXMEDIA ügyvezetője. 

Dallos Zoltán

Érdemes jelen lenni azon a csatornán, ahol megtaláljuk a potenciális ügyfeleket, ahol tartani tudjuk velük a kapcsolatot – hangsúlyozta a szakember. Mint fogalmazott: erre számos lehetőség van a mai online világban.

- Az elmúlt öt évben nagyon sok minden átalakult. Tehát a pandémia egy nagyon szomorú történet volt, de az az egy hatása volt, hogy mindenki elfogadta, hogy az online tér ma már egy természetes közeg. Nagyon sokat segített abban, hogy mindenki kommunikál már online. Viszont egyben azt is elhozta, hogy nagyon vágynak az emberek a személyes találkozásra, mert pont, hogy minden már csak online lett. És az emberek vágynak erre a kapcsolódásra. Az igazi bizalom így tud kiépülni, ha személyesen találkozik két ember – tudtuk meg Dallos Zoltántól. 

Az előadás interaktív formában zajlott, számos kérdés érkezett a szakemberhez, aki elmondta: tapasztalata szerint az egyik leggyakoribb kérdés a kkv-k felől az, hogyan szerezzenek több ügyfelet a mai online térben.

V.A.

(Kép: Kanizsa Médiaház)

Minden jog fenntartva! © KANIZSA MÉDIAHÁZ Nonprofit Kft.