Ön mennyire elégedett a vízmű szolgáltatásával? – Október végéig várják a véleményeket

facebook megosztás

Elégedettségi vizsgálatot végez a Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt. a felhasználói körében annak érdekében, hogy megismerje a lakosság véleményét a szolgáltatásaik minőségéről. A felmérést minden évben elvégzik, így most is elérkezett az alkalom, hogy a lakosság véleményezze a szolgáltatásokat.  

A Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt. területén közel 39 ezer vízmérő van. A cég több mint 100 ezer fogyasztót szolgál ki, ezért a fogyasztók segítségét kérik, hogy ezzel is segítsék a vízmű munkáját.

– Évente szükséges, hogy a fogyasztóink elégedettségét felmérjük. Erre egy kérdőívet dolgoztak ki a kollégáim és a közösségi oldalokon is, és a honlapunkon is elérhető és elektronikusan kell kitölteni. Ebben számos kérdést fogalmazunk meg a vízminőséggel, a vízszolgáltatással, a szennyvízszolgáltatással, a menedzsmenttel és az ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatosan. Azt szeretnénk, hogy minél több fogyasztónk kitöltené ezt a kérdőívet, hogy mi is tanuljunk abból, hogy mik a hibáink és a hibáinkat akkor tudjuk orvosolni, ha megismerjük azokat és remélem, hogy minél több fogyasztó meg fogja tenni azt, hogy ezt a fél perces időt rászánja – mondta el Cziráki László, a Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt. elnök-vezérigazgatója.

Korábbi években a fogyasztók jelezték, hogy nehéz a telefonos ügyintézés, ezért bővítették a telefonok számát, aminek hatására mostanra könnyebben elérhető a szolgáltató. Valamint ezen felmérésekből kiindulva az elektronikus ügyintézésre is nagyobb hangsúlyt fordítanak. 2020 decemberétől új számlázó szoftvert fognak használni, hogy ezzel is könnyítsék a fogyasztók mindennapjait.

– Az elektronikus ügyintézést jelentősen fejlesztettük az elmúlt időszakban. Új számlázó szoftverünk lesz 2020. december 1-étől. Ezzel is szeretnénk azt, hogy a számlák még jobban átláthatók legyenek a fogyasztóinknak. Többször jelezték, hogy ha egy hibára később értünk ki, ezért a diszpécser szolgálat létszámát is felemeltük és reméljük észrevették ügyfeleink azt, hogy könnyen el lehet érni a vízművet, viszonylag gyorsan reagálnak a hibára és a víz- és szennyvízszolgáltatás közel zavartalanul tud működni az ellátási területünkön – folytatta Cziráki László.

A véleményeket a Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt. a szolgáltatásaival, működésével és egyéb észrevételekkel kapcsolatban október 31-éig várja elektronikusan, illetve okostelefonon kitöltve.

H.R.

(Borítókép: dzviz.hu) 

Minden jog fenntartva! © KANIZSA MÉDIAHÁZ Nonprofit Kft.