Már nem a plázákban bóklászik a Z-generáció, sokkal menőbb helyet találtak
A mai huszonévesek már nem lődörögnek csak úgy a bevásárlóközpontokban, mivel javarészt vizuális tartalmakon nőttek fel. A Pinterest ezt az élményt szépen összefűzte a vásárlással, és a terv bejött.
Bill Ready, a Pinterest vezérigazgatója a vállalat idei első negyedéves eredménybeszámolóján azt mondta, hogy a képmegosztó platformot nagyszámban használják a Z-generáció, vagyis az 1996 és 2010 közötti időszak szülöttjei. A platformot lényegében az ő célpontjukká tették az utóbbi időben, főként a vásárlás tekintetében.
Ready szerint a Pinterest sikerének egyik fő mozgatórugója az, hogy képes a felhasználókat olyan termékekkel és esztétikummal összekapcsolni, amelyeket nem lehet szavakkal leírni.
Ez különösen a Z-generációra hat, akik a platform legnagyobb és leggyorsabban növekvő felhasználói csoportja, mivel ők szeretnek vizuálisan keresni, hiszen ilyen tartalmakon nőttek fel.
Mindez már a számokban is visszaköszön: a Business Insider a vállalat jelentése alapján azt írja, a Pinterest első negyedéves bevétele 16 százalékkal 855 millió dollárra nőtt az előző év azonos időszakához képest, a havi átlagos felhasználószám, amely fontos mérőszám a médiavállalatok számára, az előző évhez képest 10 százalékkal nőtt.
A vállalat erős negyedévében a mesterséges intelligencia is szerepet játszott. A vezérigazgató elmondta, hogy a Pinterest a felhasználói élmény személyre szabására, valamint a platform vizuális keresési képességeinek javítására használja a technológiát.
Ready szerint ez rendkívül értékes partnerré teszi őket a hirdetők számára is, mivel így korai rálátást kapnak arról, hogyan változnak a fogyasztói trendek, mielőtt ez megjelenne a hagyományos vásárlási adatokban.
A Pinterest részvényei csütörtökön 18 százalékot ugrottak órákkal második negyedévre vonatkozó biztató előrejelzés megjelenése után.
economx.hu