Országos ügyfélszolgálati hálózatot hozott létre az NHKV Zrt.
Bővült a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjjal kapcsolatban elérhető ügyfélszolgálati irodák köre, ezzel országos lefedettségű, egységes hálózat jött létre - közölte az NHKV Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. (NHKV Zrt.) az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint az NHKV Zrt. közbeszerzési eljárást folytatott le, amelynek eredményeként 2021. április 1-jétől a Díjbeszedő Holding Zrt.-vel, a Magyar Posta Zrt.-vel, valamint az MVM Ügyfélkapcsolati Kft.-vel országos szinten közösen végzi az egyes ügyfélszolgálati, számlázási, valamint a díjhátralékok beszedésével kapcsolatos feladatokat.
Az MTI érdeklődésére az NHKV Zrt. közölte, a közbeszerzés végleges összértéke nettó 3,730 milliárd forint. A Díjbeszedő Holding Zrt. back-office tevékenységet végez, amelyhez call center feladatok és a levelezés tartozik, a Magyar Posta Zrt. és az MVM Ügyfélkapcsolati Kft. a személyes ügyfélszolgálatokon áll az ügyfelek rendelkezésére.
Az NHKV Zrt. negyedévente mintegy 3,2-3,3 millió számlát állít ki az ügyfeleknek. Az országosan elérhető ügyfélszolgálati hálózat révén magasabb szintű fogyasztói elégedettségét kívánnak elérni a bejelentések, panaszok személyes intézése, valamint a hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos általános tájékoztatásnyújtás területén.
Az NHKV Zrt. az elmúlt években újraszervezte a kintlévőségkezelési folyamatait, amelynek eredményeként a kintlévőségek beszedettségi aránya stabilan 93 százalék feletti.
A tájékoztatás szerint a személyes kapcsolatfelvétel lehetőségét összesen 178 településen biztosítja az NHKV Zrt.
MTI