Digitális workshop
A városi könyvtárban tegnap délután tartott szemináriumon azokat a lehetőségeket mutatták be a kis- és középvállalkozások képviselőinek, amelyeket jól felhasználva ingyenesen népszerűsíthetik cégeiket. A rendezvényen szó esett a közösségi médiáról, az online keresőkről és még az interjúzási képességek javíthatóságáról is.
– A Google Digital Workshop program eleve azért jött létre, hogy azokkal az ingyenes eszközökkel, amiket be tudunk mutatni, akár az ingyenes online marketing platformon keresztül, akár azokkal az eszközökkel, amik egyébként is rendelkezésükre állnak az embereknek, hozzájárulunk akár a piackutatáshoz, akár egy weboldal minőségének az ellenőrzéséhez is. Az oldalon belül 3-4 ilyen esszenciális eszköz van. S ebben az előadásban nyilván ezekre szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy még tájékozottabbak legyenek a kkv-k, még több ismerettel rendelkezzenek és még magabiztosabban álljanak a sarkukra, és mutassák meg, hogy ők mennyire „tutik” a vállalkozásban - említette Balogh Gábor témavezető.