A szerelmesek napján

facebook megosztás

A cég munkatársai piros lufival és kvízjátékkal készültek az akcióra, amelynek az volt a célja, hogy minél több fiatallal megismertessék a Kanizsa Rehab tevékenységét, szolgáltatásait és mintaboltját.



"A Valentin-napi programot azért találtuk ki, hogy megismertessük a cég mintaboltját"

A Kanizsa Rehab munkatársai már egy hete készültek a Valentin-napra, ugyanis a cég mára időzítette legújabb akcióját.

– Ezt a Valentin-napi programot azért találtuk ki, hogy megismertessük a cég mintaboltját a kanizsai fiatalokkal – mondta el Kanizsai Rudolf a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft. hivatalsegéde.

Ehhez egy rövid kvízt kellett kitölteniük a járókelőknek, akik a lufi mellé kaptak ajándékba egy nyereménykupont is, amit az Erzsébet téri mintaboltban válthatnak be.

A cég tapasztalatai szerint a kanizsai fiatalok többsége még nem hallott a Kanizsa Rehabról. A Valentin-napi program célja az volt, hogy minél többen megismerjék a szolgáltatásokat és a termékkínálatot.

– Igazából nem nagyon ismerjük, de már hallottunk róla. A kvíz nem volt vészesen nehéz, igaz, volt benne egy-két fogós kérdés, de tetszett – fogalmazott Böcseics Máté és Molnár Nikolett.

A csapat tagjai természetesen nem csak a párokat szólították meg – szeretnék, ha minél többen vinnék az ötvenéves cég jó hírét akár más városokba is.

 

Minden jog fenntartva! © KANIZSA MÉDIAHÁZ Nonprofit Kft.