Az áruszállítók helyzetét is jelentősen nehezíti a válság

facebook megosztás

A megkérdezett szakember szerint sokan elhagyták ezt a szakmát, hiszen az elmúlt időszakban meg kellett küzdeniük a drasztikus üzemanyag-áremelkedéssel, az útdíjak drágulásával, és az árstopos üzemanyag kivezetésével. A megnövekedett kiadásokat beépítették a szolgáltatásaikba, ami viszont jelentősen lecsökkentette a lakossági fuvarokat.  

15 évig dolgozott egy vállalkozónál, majd 2019-ben alapított saját céget Bodnár Ádám. Az azóta eltelt mintegy 4 év alatt több nehézségbe is ütközött, de ő talpon tudott maradni.

– 16 éve csinálom a nemzetközi árufuvarozást, mint alkalmazott, és 2019-ben jött egy ötlet, hogy meg kellene csinálni saját magamnak, és meg is csináltam. Kezdeti nehézségekkel, de szépen fejlődtünk felfelé. Jött a koronavírus, jött a háborús helyzet, ezek ugye eléggé hátrányba hozták a céget, meg sok más céget, sok áruszállítót, sokan kiestek az iparágból. A drasztikus üzemanyagár-emelkedés, az útdíjemelkedések, az árstopos üzemanyag egyik napról való megszüntetésé – hangsúlyozta Bodnár Ádám, BM áruszállítás egyéni vállalkozó.

Bodnár Ádám azt tapasztalja, hogy egyre kevesebb az emberek pénze, így a lakossági megrendelések visszaestek. Szerinte ebben az állami támogatások csökkenése is közrejátszik.

– Igazából, nagy cégeknek, kis cégeknek, és lakossági áruszállítást is végzünk. Ebbe a lakosságiba például a költöztetés szerepel. Áruszállításba zömébe reptéri árut szállítunk, illetve cégektől raklapos áru szállításával foglalkozunk –tette hozzá Bodnár Ádám.

Bodnár Ádám ugyanakkor pozitívan látja a jövőt, bővítéseket tervez, mind a partnerek mind az autók tekintetében.

K.B.V.

(Borítókép: Kanizsa TV)

Minden jog fenntartva! © KANIZSA MÉDIAHÁZ Nonprofit Kft.