Hegyközségek Nemzeti Tanácsa – „Jó bor" kampány

facebook megosztás

Kóstold és tudd! Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „Jó bor" edukációs kampánya, amely a fiatal felnőttek borfogyasztási szokásait kívánja minőségi mederbe terelni.

A HNT által indított „Jó bor" kampány célja, hogy ösztönözze a fiatal felnőtteket (20-35) a minőségi magyar bor tudatos és mértékkel való fogyasztására. Az edukáció szükségességére a HNT országos kutatásának eredménye hívta fel a figyelmet, mely szerint a magyar fiatalok borral kapcsolatos tudása hiányos és a minőségi borélvezet nem feltétlenül jellemző esetükben. A kutatás eredményei világosan rámutatnak arra, hogy új eszközökkel és új csatornákon kell megszólítani a fiatalokat és segíteni a tájékozódásukat a magyar borok világában.

Légli Ottó, a HNT elnöke a következőképpen nyilatkozott a kampány céljáról és jelentőségéről: "Kiemelt célunk bemutatni a fiatalok számára a felelősségteljes, mértéktartó és tudatos borfogyasztást. Az edukációval összeköthető, saját forrásból megvalósított promóció a magyar borért szól, valamint a fiatal generációnak a magyar borral és annak hagyományaival való megismertetéséről."

Az edukációs kampány szakértője Herczeg Ágnes, a nemzetközi "The Future 50" díj nyertese, a világ 50 legjobb borszakértőjének egyike. A kampány népszerűsítését kültéri plakátok, rádiós és digitális hirdetések, valamint social media és influencer platformok segítik. A kommunikáció hangvétele fiatalos, informatív, valamint hasznos tartalmakat közvetít egyszerűen és szórakoztatóan. Még több: www.magyarborod.hu

OS – Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

(Borítókép: GettyImages.com)

Minden jog fenntartva! © KANIZSA MÉDIAHÁZ Nonprofit Kft.