Via Kanizsa: A személyes helyett az elektronikus vagy a telefonos ügyintézést válassza mindenki

facebook megosztás

A személyes helyett az elektronikus vagy a telefonos ügyintézést válassza mindenki – hívja fel a figyelmet a Via Kanizsa Városüzemeltető Nonprofit Zrt.  A cég mindenkitől azt kéri, csak indokolt esetben éljen a személyes ügyintézés lehetőségével. Indokolt és halaszthatatlan  esetben viszont lehetőség van a személyes ügyintézésre, de csak előzetesen egyeztetés után. Ezt a városüzemeltető honlapján található elérhetőségek valamelyikén lehet megtenni. Papíralapú bejelentésre is van lehetőség, postai úton, illetve az iroda bejárati előterében található dobozba elhelyezve. Az ügyfélszolgálaton a készpénzes befizetés szünetel, átutalásos, indokolt esetben pedig kártyás fizetésre is lehetőség van. A parkolási ügyintézés szintén telefonon vagy e-mail-en keresztül lehetséges.

– Takaréküzemmódban működünk ügyfélszolgálat terén is. Mindkét ügyfélszolgálatunkon, tehát a központi irodánkban és a temetőnél is bevezettük azt, hogy elektronikus úton fogadjuk az ügyfélbejelentéseket. Igyekszünk azokat minél előbb kezelni. A temetői ügyintézés azonban egy speciális terület, ami megköveteli, hogy személyes találkozó legyen a hozzátartozókkal. Ezt természetesen megoldjuk. De a temetőben az egyéb ügyek intézése csak elektronikus formában történhet – mondta Szabó István, a Via Kanizsa Városüzemeltető Nonprofit Zrt. vezérigazgatója. 

Minden jog fenntartva! © KANIZSA MÉDIAHÁZ Nonprofit Kft.