Közlemény a polgármesteri hivatal ügyfélfogadásának rendjéről
Nagykanizsa Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala, figyelemmel a koronavírus járvány miatt kihirdetett veszélyhelyzetre a feladatok folyamatos ellátása és az ügyfelek, valamint a munkavállalók egészségének védelme érdekében, az ügyintézés és ügyfélfogadás rendjét 2020. november 5. napjától a 2/2020. (XI.04.) polgármesteri-jegyzői együttes utasításban foglaltak szerint változtatja meg.
Kérjük és köszönjük Tisztelt Ügyfeleink együttműködését az utasításban foglaltak végrehajtásában!
Kérjük továbbá, hogy:
- a Polgármesteri Hivatalt kizárólag tünetmentes állapotban keressék fel! Azon ügyfeleink, akik magukon vagy hozzátartozójukon észlelik a koronavírus ismert tüneteinek bármelyikét, telefonon keressék háziorvosukat vagy hívják a 06-80-277-455 vagy 06-80 277-456- os ingyenesen hívható zöldszámot;
- az ügyintézés során a személyes ügyintézés helyett a postai úton, ügyfélkapun keresztül vagy emailen történő ügyintézést válasszák;
- tájékoztatást, információt elsődlegesen telefonon vagy e-mailen kérjenek, az ügyintézés során használatos nyomtatványokat a www.nagykanizsa.hu weboldalról töltsék le
- amennyiben a személyes ügyintézés nem tűr halasztást, a Polgármesteri Hivatalt lehetőleg egyedül keressék fel, rokonok, barátok, ismerősök stb. kísérete nélkül;
- a lehető legkevesebb, az ügyintézéshez feltétlenül szükséges időt töltsék a Hivatalban. Ügyfélfogadás elsősorban, illetve egyes ügytípusok esetén kizárólag telefonos időpontfoglalás esetén lehetséges. Amennyiben előre foglalt időponttal rendelkeznek, úgy az ügyfélfogadás gördülékenysége, a személyes kontaktusok csökkentése érdekében elégséges a megadott időpontot megelőző 5 perccel megérkezni a Hivatalba.
Ügyfeleink megértését, együttműködését előre is megköszönjük!
Nagykanizsa, 2020. 11. 04.
Balogh László Dr. Gyergyák Krisztina
polgármester jegyző