Csütörtöktől mesterségesintelligencia-alapú rendszer segíti az ügyfeleket a rezsicsökkentéssel összefüggő kérdésekben
Csütörtöktől új, mesterségesintelligencia-alapú ügyféltámogató rendszer, a Rezsiőr segíti az MVM ügyfeleit a rezsicsökkentéssel, valamint az áram- és földgázszámlákkal összefüggő kérdésekben; a megoldást a magyar innovációs vállalat, a YoloAI fejlesztette, célzottan az MVM számlázási rendszerére - közölte az MVM csütörtökön az MTI-vel.
Hozzátették, a Rezsiőr nem helyettesíti, hanem kiegészíti a személyes és online energiaügyintézést.
Kiemelték, a Rezsiőr nem ügyintéző - így nem lehet rajta keresztül diktálni, adatokat módosítani, névátírást indítani vagy számlázási módot változtatni -, de elmagyarázza, hol és hogyan lehet ezeket a leggyorsabban megtenni.
A rendszer többek között írásban válaszol a földgáz- és áramügyekkel kapcsolatos kérdésekre, segít értelmezni a számlákat akár tételesen is, elmagyarázza a rezsicsökkentés működési mechanizmusát odafigyel a biztonságra, és adathalász gyanú esetén a hivatalos útmutatóhoz irányít.
Egyúttal azonban arra is felhívták a figyelmet, hogy az alkalmazás által adott válaszok tájékoztató jellegűek és mint minden mesterségesintelligencia-alapú rendszer, a Rezsiőr is bármikor tévedhet, ezért az ügyfelek a válaszok hitelességét kétely esetén ellenőrizhetik az MVM weboldalain vagy az ugyfelszolgalat@mvm.hu e-mail-címre írva segíthetik a szolgáltatás pontosságának javítását.
Az alkalmazás az mvmnext.hu/rezsior oldalon, valamint a számlaborítékokon található QR kód beolvasásával és az e-számla-értesítőkben elhelyezett linken keresztül is elérhető.
Fontos azonban, hogy az online ügyintézéshez továbbra is az MVM online ügyfélszolgálata és az MVM Next applikáció használható - ismertette közleményében az MVM.
MTI