Változik a Zalaegerszegi Törvényszék Ügyfélszolgálati Irodájának nyitvatartása

facebook megosztás

2022. július 18. napjával megváltozik a Zalaegerszegi Törvényszék Ügyfélszolgálati Irodájának nyitvatartása.

A Zalaegerszegi Törvényszék az ügyfelek gyors, szakszerű és kulturált – személyes, telefonos, valamint elektronikus – kiszolgálásának biztosítása, illetve az egyes kezelőirodák tehermentesítése érdekében 2017. augusztus 1. napjával nyitotta meg Ügyfélszolgálati Irodáját (Zalaegerszeg, Várkör 2.).

Az Iroda az állampolgároknak, illetve a jogi képviselőknek „egyablakos” ügyintézésre ad lehetőséget a Zalaegerszegi Törvényszék és a Zalaegerszegi Járásbíróság előtt folyamatban levő polgári, büntető, munkaügyi, továbbá a civil szervezetekkel (egyesületi, alapítványi) kapcsolatos, továbbá végrehajtási, valamint a büntetés-végrehajtási ügyekben.

Az általános tájékoztatás mellett lehetőség van többek között iratbeadásra, iratbetekintésre, kérhetőek másolatok, iratminták, tájékoztató anyagok, de befizetéssel kapcsolatos információkat és csekket is lehet igényelni.

A járványhelyzet idején az Iroda elsősorban telefonon nyújtott segítséget, mely telefonos tájékoztatás munkaidőben a 06-92-501-002-es telefonszámon továbbra is igénybe vehető, a nyitvatartás azonban az alábbiak szerint változik:

Hétfő – Szerda – Péntek: 8:00-11:30 óra

Kedd – Csütörtök: 13:00-15:30 óra

Az Ügyfélszolgálati Iroda szolgáltatásairól részletesebben itt olvashatnak:

https://zalaegerszegitorvenyszek.birosag.hu/20170724/tajekoztato

A gyorsabb ügyintézés érdekében a Zalaegerszegen működő Ügyfélszolgálati Irodába mind elektronikus úton, mind telefonon időpont itt foglalható:

https://zalaegerszegitorvenyszek.birosag.hu/20170726/elozetes-bejelentkezes

Zalaegerszegi Törvényszék

dr. Vándor Virág sajtószóvivő

Minden jog fenntartva! © KANIZSA MÉDIAHÁZ Nonprofit Kft.