Rugalmasan fogadták az utasok a Volánbusz járványhelyzet miatti intézkedéseit
Rugalmasan fogadták az utasok a Volánbusz járványhelyzet miatti intézkedéseit. Csaknem egy hónapja vezette be a személyszállító társaság az új szabályokat. Ezek értelmében megszűnt a jegyértékesítés az autóbuszokon, valamint nem engedélyezik az első ajtónál történő felszállást.
A Covid19 harmadik hulláma minden eddiginél komolyabb erőpróba elé állítja Magyarországot, a járvány utasaink és munkavállalóink egészségét is egyre erősebben veszélyezteti – ez állt a Volánbusz szerkesztőségünkhöz eljuttatott válaszában. A szolgáltató március 29-től egységesen felfüggesztette az első ajtós felszállást, a járművezetőket pedig kordonnal határolta el az utastértől. A Volánbusz levelében továbbá az is olvasható: „Azon utasaink számára, akik nem rendelkeznek menetjegy vagy bérlet vásárlását lehetővé tevő mobileszközökkel, vagy egyéb, méltányolható okból nem tudnak elővételben menetjegyet vásárolni, 2021. március 29-től – a fedélzeti jegykiadás ideiglenes felfüggesztésének időtartama alatt – biztosítjuk, hogy az utazás során, az ellenőrzések alkalmával, pótdíj megfizetése nélkül is megválthassák jegyüket.” A kanizsai utasok is rugalmasan és megértően fogadták az új szabályokat.
– Természetesen elfogadom ezt az észszerűség határán belül, de gondolom ezt hozzáértő szakemberek már eldöntötték. Hogy miért van ez, miért is nem lehet az első ajtón felszállni? Valószínű, hogy vírusvédelem miatt. Védjük magunkat és a gépjárművezetőt is. Én elfogadom és helyesnek találom. Nekünk ugyanolyan felszállni a másodikon vagy harmadikon, vagy az utolsón is, mint az elsőn. Én soha nem reklamáltam semmilyen óvintézkedés ellen – mondta el Tokorcsi Mária.
V.A.
(Borítókép: Kanizsa TV)